با وجود فضای رقابتی که بین شرکت ها و صنعتهای مختلف است داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. هر شرکتی از استراتژی های خاص خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می کند.
بنابرین کیفیت محصولات و خدمات برای داشتن یک برند خوب لازم است. برند نام یک محصول، خدمات، ایده و... را برای مصرف کنندگان تداعی میکند. برندی که بتواند نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند یک برند موفق خواهد بود.
اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.
سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.
عرضهی یک محصول موفق، باعث ایجاد یک تغییر مثبت در حجم فروش شرکت ها میشود و این موضوع یکی از شانسهای معدود شرکتها برای افزایش میزان فروش شرکت بهشمار میرود. این ۶ کلید موفقیت محصولات پرفروش بازار عبارتند از:
اگر محصول شما مزایا و کیفیت بیشتری نسبت به رقیبان دارد و قیمتش با قیمت رقبا یکسان است،پس شما یک محصول نمونه و برتر دارید.
سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.
با استفاده از سرمایههای بالقوهی تبلیغاتی، شما سریعتر رشد میکنید، جامعهی مشتریان خود را سریعتر بسط میدهید و سریعتر به درآمد میرسید نتایج زنده کسب و کار خود را بهتر درک میکنید.
لحظهای را تصور کنید که کارمندان، دوستان، خانواده، مشتریان، شرکا، سرمایهگذاران، رسانهها و سایر نهادهایی که با آنها در ارتباط هستید و در موفقیت عرضهی محصول شما نقش دارند، درمورد محصول شما صحبت کنند؛ یک نفر با دو نفر صحبت میکند، آن دو نفر با چهار نفر دیگر و آن چهار نفر با هشت نفر و … . بههمینصورت نام محصول شما دهانبهدهان میچرخد و بدون صرف هزینهای از جانب شما، موجب اعتبار آن میشود. پس برای این سرمایههای بالقوهی خود دنبال فرصت مناسبی برای صحبت باشید.
تبلیغات کلامی و لمسی قدرتی بیش از عرضهی اولیه محصول دارد و باعث گسترش سریع آوازهی محصول در بازار میشود که این موضوع کمک شایانی به بازاریابان شرکت میکند.
منظور از تبلیغات لمسی چیست؟آیا تبلیغاتی وجود دارد که بتوان آن را لمس کرد یا بهتر است بگوییم کسی دوست داشته باشد آن را لمس کند؟ لیوان کاغذی تبلیغاتی از بهترین نمونه های تبلیغات لمسی بشمار می رود که مخاطبان در هر کسب و کاری میتوانند از آن استفاده کنند و همه ی مخاطبان و مشتریانشان آن را در دست گرفته و هنگام نوشیدن به آن توجه می کنند. اهرم تبلیغاتی شما میتواند شامل کارمندان و افراد شرکت خود، شرکا، آنالیزورهای صنعت، مدیران، رسانهها باشند که هرازچندگاهی فقط از محصول شما در مقابل دیگران تعریف کنند. و حتی از نمونه تبلیغات لیوان کاغذی اختصاصی شما به دیگران تعریف کرده یا هدیه بدهند.
سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.
کاربرد پلی اتیلن در ظروف کاغذی
پلی اتیلن PE در پروسه های تولید بسته بندی مواد غذایی بویژه مواد غذایی داغ بکار می رود.
پلی اتیلن که در تهیه ی کاغذ ظروف یکبار مصرف بکار می رود از لحاظ بهداشتی مزیت هایی دارد:
گرماژ کاغذ استروک استفاده شده در تولید لیوان کاغذی از ۲۱۰ گرم تا ۲۳۰ گرم بوده که بنا به مقدار پوشش پلی اتیلن PE متفاوت است.
مزیت لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی بسیار زیاد است؛ بسیاری از مواقع لیوان پلاستیکی در مجاورت آب داغ مچاله شده و یا حتی آب میشود و یا حرارت لیوان پلاستیکی دست را می سوزاند.
از مزیت مهم لیوان کاغذی، تبلیغاتی بودن آن است که می توان بر روی لیوان کاغذی طراحی و لوگوی شرکت خود را چاپ کرد که علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی، بسیار شکیل تر و زیباتر بنظر می رسد.
سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.